Kundendienst

Häufig gestellte Fragen

Alle angegebenen Preise für unsere Produkte enthalten 19% Mehrwertsteuer

Gehen Sie zunächst zu dem Produkt Ihrer Wahl und klicken Sie auf den Button „in den Warenkorb“.
Nadat u de melding hebt gekregen dat het product is toegevoegd kunt u verder gaan winkelen of naar uw winkelmandje gaan.
Nachdem Sie die Benachrichtigung erhalten haben, dass das Produkt hinzugefügt wurde, können Sie weiter einkaufen oder zu Ihrem Warenkorb gehen.

Wenn Ihre Bestellung abgeschlossen ist und Sie Ihren Einkauf beendet haben, können Sie auf den Button „Zur Kasse gehen“ klicken.

Im nächsten Schritt geben Sie Ihre Daten, die Lieferadresse und die gewünschte Zahlungsart ein.

Nachdem Sie alles ausgefüllt, überprüft und die Allgemeinen Geschäftsbedingungen auf Zustimmung geprüft haben, gelangen Sie auf die Zahlungsmaske.

Bei erfolgreicher Zahlung gelangen Sie automatisch zurück zum Bestellprogramm mit der Meldung, dass die Bestellung abgeschlossen ist.
Sie erhalten auch eine E-Mail-Bestätigung der aufgegebenen Bestellung.

Lieferung von 1-3 Werktagen.

In Deutschland, den Niederlanden und Belgien werden alle Bestellungen über den Webshop für 6,50 € geliefert. Bestellungen über € 50,- werden versandkostenfrei geliefert.

Für besonders große und/oder schwere Pakete, die von den Abmessungen oder dem Gewicht für den Paketversand abweichen, berechnen wir Versandkosten. Dies liegt an den zusätzlichen Aktionen, die gelten.
Selbstverständlich können Sie Ihre Bestellung auch kostenlos bei uns abholen. Bitte vereinbaren Sie hierfür einen Termin mit unserem Kundenservice.

Passt auf!:
Wenn Sie auf einer der Watteninseln oder im Ausland wohnen, fallen Versandkosten an.

Sie können Ihr Paket kostenlos zurücksenden, wenn Sie das auf dieser Seite beschriebene Rücksendeverfahren verwenden. Sie können Ihr Paket kostenlos zurücksenden, indem Sie es uns innerhalb von 14 Tagen nach Erhalt Ihres Pakets als Retoure zusenden. Nach dem Absenden Ihrer Rücksendung haben Sie 14 Tage Zeit, Ihr Paket mit dem Retourenlabel tatsächlich an uns zurückzusenden.

Natürlich können Sie die Produkte auch auf einem anderen Weg oder über einen anderen Spediteur zurücksenden, dann gehen die Kosten zu Ihren Lasten. Sie können Ihr Rücksendeetikett einfach ausdrucken und Ihr Paket dann an der nächstgelegenen Abholstelle des jeweiligen Spediteurs abgeben.

Weitere Informationen finden Sie unten auf der Registerkarte „Rückgabe und Umtausch“.

Wir möchten Sie auch auf das Widerrufsrecht hinweisen.

Sie müssen die gelieferte(n) Ware(n) unverzüglich nach Lieferung auf sichtbare Mängel und/oder ob die gelieferte Ware der Auftragsbestätigung entspricht, überprüfen. Reklamationen wegen sichtbarer Mängel und/oder Lieferungen, die nicht der Auftragsbestätigung entsprechen, sind schnellstmöglich nach Lieferung anzuzeigen. Sie können dies tun unter: customer info@rijoka.de.

Ideal + Creditcard + PayPal + Klarna Nachzahlung + Bancontact.

Für alle Artikel, die Sie bei uns kaufen, gilt die gesetzliche Gewährleistung. Gesetzliche Garantie bedeutet, dass ein Produkt das ist oder tun muss, was der Verbraucher vernünftigerweise von ihm erwarten kann. Einige Produkte haben auch eine Herstellergarantie. Diese Garantie berührt nicht die gesetzliche Gewährleistung. Die auf den Produktseiten angegebenen Garantiezeiten betreffen die Herstellergarantie.

Weitere nützliche Informationen

Gehen Sie zunächst zu dem Produkt Ihrer Wahl und klicken Sie auf den Button „in den Warenkorb“.

Nachdem Sie die Benachrichtigung erhalten haben, dass das Produkt hinzugefügt wurde, können Sie weiter einkaufen oder zu Ihrem Warenkorb gehen.

Wenn Ihre Bestellung abgeschlossen ist und Sie Ihren Einkauf beendet haben, können Sie auf den Button „Zur Kasse gehen“ klicken.

Im nächsten Schritt geben Sie Ihre Daten, die Lieferadresse und die gewünschte Zahlungsart ein.

Nachdem Sie alles ausgefüllt, überprüft und die Allgemeinen Geschäftsbedingungen auf Zustimmung geprüft haben, gelangen Sie auf die Zahlungsmaske.

Bei erfolgreicher Zahlung gelangen Sie automatisch zurück zum Bestellprogramm mit der Meldung, dass die Bestellung abgeschlossen ist. Sie erhalten auch eine E-Mail-Bestätigung der aufgegebenen Bestellung.

Wir sind aufrichtig bemüht, das Paket schnell zu liefern. Lieferung von 1-3 Werktagen. Nachdem Ihre Bestellung vollständig bearbeitet wurde, erhalten Sie den Track-and-Trace-Code zur Verfolgung Ihrer Bestellung. Für besonders große und/oder schwere Pakete, die von den Maßen oder dem Gewicht des Paketversands abweichen, berechnen wir eine längere Lieferzeit von 2-5 Werktagen. Dies liegt an den zusätzlichen Maßnahmen, die Welten.

Wir tun unser Möglichstes, um diesen Artikel pünktlich zu liefern. In manchen Fällen kann es jedoch vorkommen, dass sich die Lieferung aufgrund von Umständen verzögert.

In Deutschland, den Niederlanden und Belgien werden alle Bestellungen über den Webshop für €6,50 geliefert. Bestellungen über €50,- werden versandkostenfrei geliefert.

Für besonders große und/oder schwere Pakete, die von den Abmessungen oder dem Gewicht des Paketversands abweichen, berechnen wir Versandkosten. Für schwere und/oder übergroße Artikel, die nicht per Standardpost verschickt werden können, berechnen wir 35 € Versandkosten. Dazu gehören die Hängesessel, Lay-Z-Spas und die XL-Schwimmbecken. Für übergroße Artikel berechnen wir einen Aufpreis von 20 €. Dazu gehören unter anderem die Standards der Hängesessel. Dies liegt an den zusätzlichen Maßnahmen, die gelten. Selbstverständlich können Sie Ihre Bestellung auch kostenfrei bei uns vor Ort abholen. Vereinbaren Sie hierfür einen Termin mit unserem Kundenservice.

Hinweis Lieferung Hängesessel; Leider liefern wir unsere Hängesessel derzeit nur in das Bundesland Nordrhein-Westfalen. Dies liegt an der Größe des Artikels. Wir sind dabei, unser Liefergebiet in Deutschland zu erweitern, dies wird jedoch einige Zeit in Anspruch nehmen. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten!

Wir arbeiten mit verschiedenen Logistikpartnern zusammen. Jeder Partner hat seine eigene Versandart und seine eigenen Zollbestimmungen. Es gelten die Standardmethoden.

Sollten Sie besondere Wünsche haben, teilen Sie uns dies bitte über unsere Service-E-Mail-Adresse mit: info@rijoka.de. Abhängig von der Größe Ihrer Bestellung kann hierfür eine geringe zusätzliche gemeinnützige Gebühr anfallen. Bitte vergessen Sie nicht, Ihre Bestellnummer und die Gründe anzugeben.

Senden Sie Ihr Paket zurück.

Klicken Sie hier für das Rücksendeformular:
https://seasondm.shipping-portal.com

Sie können Ihr Paket kostenlos zurücksenden, wenn Sie das auf dieser Seite beschriebene Rücksendeverfahren verwenden. Sie können Ihr Paket kostenlos zurücksenden, indem Sie es uns innerhalb von 14 Tagen nach Erhalt Ihres Pakets als Retoure zusenden. Nach dem Absenden Ihrer Rücksendung haben Sie 14 Tage Zeit, Ihr Paket mit dem Retourenlabel tatsächlich an uns zurückzusenden. Natürlich können Sie die Produkte auch auf einem anderen Weg oder über einen anderen Spediteur zurücksenden, dann gehen die Kosten zu Ihren Lasten. Das Produkt muss (soweit möglich) in der Originalverpackung zurückgesendet werden. Es funktioniert wie folgt:

Schritt 1:
Sie suchen die Sendung, die Sie zurücksenden möchten. Dies basiert auf Ihrer Postleitzahl und der „Tracking-Nummer“ (Track & Trace-Nummer) der Sendung.

Schritt 2:
Sobald diese Informationen eingegeben wurden, sehen Sie den folgenden Bildschirm. Hier sehen Sie Ihre E-Mail-Adresse, die zuvor in der ursprünglichen Sendung eingetragen war. In Schritt 2 geben Sie die Details der Rücksendung oder den Grund für die Rücksendung an (die Angabe des Grundes ist nicht obligatorisch). Auf Wunsch können Sie der Rücksendung eine Nachricht als zusätzlichen Kommentar hinzufügen.

Schritt 3:
Wenn alles ausgefüllt ist, wählen Sie Weiter: Lieferort auswählen.
Die nächstgelegene Abgabestelle wird basierend auf der von Ihnen eingegebenen Postleitzahl angezeigt. Wenn Sie AUSWÄHLEN wählen, wird der Ort gespeichert.

Schritt 4:
Sie sind nun fast fertig mit dem Einreichen Ihrer Rücksendung. Sie sehen nun eine Übersicht der Rücksendedetails.
Sendungsdetails: Das werden Sie zurücksenden.
Rücksendedetails: Der Grund der Rücksendung, Ihre E-Mail-Adresse und eine persönliche Nachricht.
Die Rücksendeadresse: Der Ort, an dem das Paket zurückgegeben wird. In diesem Schritt haben Sie noch die Möglichkeit Artikel in der Retoure zu ändern.
Wenn alles in Ordnung ist, aktiviert die Reklamation das Kontrollkästchen am unteren Bildschirmrand und wählt als nächstes: Retourenetikett drucken.

Schritt 5:
Sie können nun das Retourenlabel herunterladen, auf das Retourenpaket kleben und ausdrucken. Sie geben das Paket an der gewählten Servicestelle ab.

Wenn Sie Fragen haben oder selbst keine Lösung finden, können Sie sich an unseren Kundenservice wenden. Wir helfen Ihnen gerne weiter.

Klicken Sie hier für das Rücksendeformular: https://seasondm.shipping-portal.com

Weitere Informationen zum Widerrufsrecht finden Sie unter https://seasondm.nl/herroepingsrecht/

Für alle Artikel, die Sie bei uns kaufen, gilt die gesetzliche Gewährleistung. Gesetzliche Garantie bedeutet, dass ein Produkt das ist oder tun muss, was der Verbraucher vernünftigerweise von ihm erwarten kann. Einige Produkte haben auch eine Herstellergarantie. Diese Garantie berührt nicht die gesetzliche Gewährleistung.

Für übergroße oder schwere Pakete, die von den Abmessungen oder Gewichten für den Paketversand abweichen, berechnen wir Versandkosten. Dies liegt an den zusätzlichen Aktionen, die gelten.
Selbstverständlich können Sie Ihre Bestellung auch kostenlos bei uns abholen. Bitte vereinbaren Sie hierfür einen Termin mit unserem Kundenservice.

Passt auf!:

Wenn Sie auf einer der Watteninseln oder im Ausland wohnen, fallen Versandkosten an.

Wir tun alles, damit Sie zufrieden sind. Auch wenn es sich um eine Reklamation handelt. Wir versuchen das zu verhindern, machen aber leider auch Fehler.

Wir nehmen jede Beschwerde sehr ernst und würden gerne wissen, wie wir Ihnen weiterhelfen können. Es klingt verrückt, aber wir sind damit zufrieden. Auf diese Weise können wir daran arbeiten, diese Beschwerde in Zukunft zu verhindern. Zögern Sie also nicht, uns zu kontaktieren.

Sie können Ihre Beschwerde (über den Service oder über das Produkt) an customer service@seasondm.nl senden. Wir werden diese umgehend bearbeiten und Sie innerhalb von 3 Werktagen über die nächsten Schritte/Lösung informieren. Sie erhalten innerhalb von 14 Tagen nach Eingang der Beschwerde eine inhaltliche Antwort.

Außerdem erhalten Sie noch am selben Werktag eine Eingangsbestätigung. Ihre Beschwerde wurde am Wochenende eingereicht und am nächsten Werktag beantwortet.

Sind Sie mit der Bearbeitung Ihrer Beschwerde nicht zufrieden? Dann können Sie es beim Thuiswinkel Disputes Committee, Postfach 90600, 2509 LP in Den Haag (www.sgc.nl) einreichen. Sie können Ihre Beschwerde auch über die Europäische ODR-Plattform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) beim Disputes Committee einreichen.

Cookies sind kleine Informationseinheiten, die Ihr Browser auf Ihrem Computer speichert. Season DM verwendet diese Cookies, um Sie bei Ihrem nächsten Besuch in unserem Webshop wiederzuerkennen.

Diese ermöglichen es uns, Informationen über die Nutzung unserer Dienste zu sammeln und diese zu verbessern und an die Wünsche unserer Besucher anzupassen. Unsere Cookies liefern Informationen zur persönlichen Identifizierung.


Sie können Ihren Browser auch so einstellen, dass Sie beim Einkaufen bei Season DM keine Cookies erhalten, es ist möglich, dass nicht alle Teile des Webshops zugänglich sind.

Wenn Sie Fragen zur Datenschutzrichtlinie von Season DM haben, wenden Sie sich bitte an unseren Service Desk: info@Rijoka.nl

Unser Service Desk hilft Ihnen, wenn Sie Auskunft über Ihre Daten benötigen oder diese ändern möchten.

Sollten Änderungen unserer Datenschutzerklärung erforderlich sein, finden Sie auf dieser Seite immer die aktuellsten Informationen.

Seien Sie der Erste, der alle unsere Angebote, neuesten Produkte und Neuigkeiten über Season DM erhält. Sie können sich ganz einfach für den Newsletter anmelden, indem Sie auf den folgenden Link klicken.

Klicken Sie hier, um sich für den Newsletter anzumelden

Der Kundenservice von Season DM sendet Ihnen 1 oder 2 E-Mails pro Woche, um Sie über alle unsere Aktionen und Neuigkeiten bezüglich des Unternehmens auf dem Laufenden zu halten. Sie stellen Ihnen auch unsere neuesten Produkte vor, bevor sie auf der Website landen.

Alle Bedingungen und Details finden Sie in unserer Datenschutz- und Cookie-Erklärung

Privacy-en Cookieverklaring

Von Montag bis Freitag 9:00 bis 17:00 Uhr. Samstagmorgen 9:00-12:00 Uhr. Passt auf; Nur nach Vereinbarung. Senden Sie das gewünschte Datum und die Uhrzeit per E-Mail an info@rijoka.de.

Veelgestelde vragen

Alle vermelde prijzen bij onze producten zijn inclusief 21% BTW

Als eerste gaat u naar het product van uw keuze en klik op de button “plaats in winkelmandje”.
Nadat u de melding hebt gekregen dat het product is toegevoegd kunt u verder gaan winkelen of naar uw winkelmandje gaan.
Als uw bestelling compleet is en klaar bent met winkelen, dan kunt u op de button “doorgaan naar afrekenen” klikken.  
Bij de volgende stap gaat u uw gegevens, het afleveradres en de gewenste betaalwijze invullen.
Nadat u alles heeft ingevuld, gecontroleerd en de algemene voorwaarden heeft aangevinkt voor akkoord, komt u bij het betaalscherm.
Als de betaling succesvol is uitgevoerd komt u automatisch terug in het bestelprogramma met de melding dat de bestelling volbracht is.
U ontvangt tevens een emailbevestiging van de geplaatste order.

Op werkdagen voor 14.00 besteld, volgende dag in huis. Met uitzondering van overmacht. Na ontvangst van uw order wordt u hierover z.s.m. geïnformeerd.

In Nederland worden alle bestellingen via de webshop voor €6,50 bezorgd. Bestellingen boven de €25,- worden gratis bezorgd. Voor onze Belgische klanten rekenen wij €6,50 verzendkosten en geldt de volgende voorwaarde: Besteding boven de €100, gratis verzending.

Voor extra grote of zware pakketten die afwijken van de afmetingen of gewicht voor pakketpost, rekenen wij wel verzendkosten. Dit vanwege de extra handelingen die hierbij van toepassing zijn. U kunt uw bestelling natuurlijk ook gratis afhalen op onze locatie. Maak hiervoor wel een afspraak met onze klantenservice. Let op!: Als u op een van de Waddeneilanden of in het buitenland woont gelden er wel  tarieven m.b.t. de bezorging.

U kunt uw pakket gratis retourneren indien u gebruik maakt van de retourprocedure zoals op deze pagina staat omschreven. U kunt uw pakket gratis retourneren door binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket deze als retour bij ons in te dienen. Na het indienen van je retour heeft u nog 14 dagen de tijd om uw pakket met het retourlabel daadwerkelijk retour naar ons te sturen.

Uiteraard kunt u de producten ook op een andere manier of via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor u. U kunt eenvoudig uw retourlabel printen en daarna uw pakket afgeven bij het dichtstbijzijnde pick-up point van desbetreffende vervoerder.

Zie de tab “Retourneren en ruilen” hierlangs voor meer informatie.

Graag verwijzen we u ook naar het herroepingsrecht.

U dient het geleverde product(en) direct bij levering te controleren op zichtbare gebreken en/of het geleverde overeenstemt met de orderbevestiging. Reclamaties over zichtbare gebreken en/of leveringen, die niet overeenstemmen met de orderbevestiging, graag zo spoedig mogelijk melden na levering. U kunt dit doen op:  klantenservice@Rijoka.nl

Ideal + Creditcard + PayPal + AfterPay (toeslag van €0,95) + Bancontact.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Meer nuttige informatie

Als eerste gaat u naar het product van uw keuze en klik op de button “plaats in winkelmandje”.

Nadat u de melding hebt gekregen dat het product is toegevoegd kunt u verder gaan winkelen of naar uw winkelmandje gaan.

Als uw bestelling compleet is en klaar bent met winkelen, dan kunt u op de button “doorgaan naar afrekenen” klikken.

Bij de volgende stap gaat u uw gegevens, het afleveradres en de gewenste betaalwijze invullen.

Nadat u alles heeft ingevuld, gecontroleerd en de algemene voorwaarden heeft aangevinkt voor akkoord, komt u bij het betaalscherm.

Als de betaling succesvol is uitgevoerd komt u automatisch terug in het bestelprogramma met de melding dat de bestelling volbracht is. U ontvangt tevens een emailbevestiging van de geplaatste order.

Wij berekenen €6,50 verzendkosten per bestelling/pakket. Als de bestelwaarde boven de €25,- betreft dan verzenden wij het pakket gratis naar u. Voor onze Belgische klanten rekenen wij €6,50 verzendkosten en geldt de volgende voorwaarde: Besteding boven de €100, gratis verzending.

Het is natuurlijk ook mogelijk om uw bestelling bij onze locatie af te halen. Als u dit wenst noteer dit dan in de bestelprocedure.

Onze levering betreft op werkdagen voor 14.00 besteld, morgen in huis. Na uw volledig verwerkte order wordt u geinformeerd over de leverindicatie van uw bestelling.

Na het afhandelen van uw bestelling ontvangt u een track and trace mail.

Voor extra grote of zware pakketten die afwijken van de afmetingen of gewicht voor pakketpost, rekenen wij wel verzendkosten. Dit vanwege de extra handelingen die hierbij van toepassing zijn.
U kunt uw bestelling natuurlijk ook gratis afhalen op onze locatie. Maak hiervoor wel een afspraak met onze klantenservice.

Wij werken met verschillende logistieke partners namelijk DHL, Post NL, DPD en UPS. Als u niet thuis bent wordt het bij uw dichtstbijzijnde afhaalpunt achter gelaten of een briefje achter gelaten voor een volgende afspraak in te plannen. U krijgt een track and trace code van de leverancier zodra deze beschikbaar is zodat u uw bestelling in de gaten kan houden.

Mocht u speciale wensen hebben dan kunt u dit kenbaar maken via ons service-emailadres: service@seasondm.nl Dit kan afhankelijk van de omvang van uw bestelling een kleine meerprijs zonder winstoogmerk met zich mee brengen. Vergeet dan niet uw ordernummer en redenen te vermelden.

Als u op één van de Waddeneilanden of buitenland woont gelden er wel  tarieven m.b.t. de bezorging. Informeert u hierna op het vermelde service emailadres.

 

Voor de grote pakketten boven de 31kg en groter dan 1,75 x 80 x 60 worden speciale bezorgdagen ingepland. Dit staat ook genoteerd bij uw aanschaf van het product. De klantenservice neemt binnen 24 uur contact met u op voor de mogelijke bezorgdagen.

Uw pakket retourneren.

Klik hier voor het retourformulier: https://seasondm.shipping-portal.com

U kunt uw pakket gratis retourneren indien u gebruikmaakt van de retourprocedure zoals op deze pagina staat omschreven. U kunt uw pakket gratis retourneren door binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket deze als retour bij ons in te dienen. Na het indienen van je retour heeft u nog 14 dagen de tijd om uw pakket met het retourlabel daadwerkelijk retour naar ons te sturen. Uiteraard kunt u de producten ook op een andere manier of via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor u. Het product dient in de originele verpakking (zover mogelijk) retour gestuurd te worden. Het gaat als volgt te werk:

Stap 1:
U zoekt de zending op die u terug wilt sturen. Dit is aan de hand van uw postcode en het ‘tracking nummer’ (track & trace nummer) van de zending.

Stap 2:
Als deze gegevens zijn ingevuld komt u in het volgende scherm. Hier ziet u uw e-mail adres staan wat eerder is ingevuld in de oorspronkelijke zending. In stap 2 geeft u de details retouren’ ofwel de reden van retour aan. U kan, indien naar wens, een bericht toevoegen aan de retour als extra opmerking.

Stap 3:
Wanneer alles is ingevuld kiest u voor Volgende: Kies afleverpunt.
Aan de hand van de ingevulde postcode van u komt de dichtstbijzijnde inleverlocatie tevoorschijn. Wanneer u kiest voor KIES wordt de locatie opgeslagen.

Stap 4:
U bent nu bijna klaar met het indienen van je retour. U krijgt nu nog een overzicht te zien van de retourdetails.
Verzending details: Dat is hetgeen wat u opnieuw gaat inleveren.
Retour details: De reden van retour, het e-mail adres van u en een eventueel persoonlijk bericht.
Het retouradres: De locatie waar het pakket retour wordt gebracht. In deze stap heeft u nog de mogelijkheid om zaken in de retour te wijzigen.
Als alles akkoord is vinkt de klacht de checkbox onderaan in het scherm aan en kiest voor volgende: Print retourlabel.

Stap 5:
U kan nu het retourlabel downloaden, op het retour pakket plakken en uitprinten. U levert het pakket in bij het gekozen servicepunt die u gekozen heeft.

Als u vragen heeft of er zelf niet uitkomt kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Klik hier voor het retourformulier: https://seasondm.shipping-portal.com

Kijk voor meer informatie over het herroepingsrecht op https://seasondm.nl/herroepingsrecht/

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.


Voor extra grote of zware pakketten die afwijken van de afmetingen of gewicht voor pakketpost, rekenen wij wel verzendkosten. Dit vanwege de extra handelingen die hierbij van toepassing zijn.
U kunt uw bestelling natuurlijk ook gratis afhalen op onze locatie. Maak hiervoor wel een afspraak met onze klantenservice.

Let op!:

Als u op een van de Waddeneilanden of in het buitenland woont gelden er wel  tarieven m.b.t. de bezorging.

Wij doen er alles aan om u tevreden te houden. Ook al betreft het een klacht. We proberen het te voorkomen maar helaas ook wij maken fouten.

Wij behandelen elke klacht erg serieus daarom horen we graag aan hoe we u verder kunnen helpen. Het klinkt gek maar wij zijn hier blij mee. Zo kunnen we eraan werken om in de toekomst deze klacht te voorkomen. Dus twijfel zeker niet om ons te benaderen.

U kunt uw klacht (over service of over product) sturen naar klantenservice@seasondm.nl. Wij nemen het meteen in behandeling en laten u binnen 3 werkdagen informeren over de volgende te nemen stappen/oplossing. U ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.

U krijgt tevens op dezelfde werkdag nog een ontvangstbevestiging. Uw klacht ingediend in het weekend, dan reactie op de eerstvolgende werkdag.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Cookies zijn kleine stukjes informative die door uw browser worden opgeslagen op uw computer. Season DM gebruikt deze cookies om u te herkennen bij een volgend bezoek aan onze webshop.
Deze stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te kunnen verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonsidentificatie.
U kunt uw browser ook zo instellen dat u tijdens het winkelen bij Season DM geen cookies ontvangt, mogelijk is dan dat niet alle onderdelen van de webshop toegankelijk zijn.
Indien u nog vragen heeft over de Privacy Policy van Season DM, dan kunt u contact opnemen via onze service desk: info@Rijoka.nl Onze servicedesk helpt u verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen. In geval van wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vindt u op deze pagina altijd de meest recente informatie.

Ontvang als eerste al onze aanbiedingen, nieuwste producten en nieuws omtrent Season DM. U kunt uw heel eenvoudig aanmelden voor de nieuwsbrief door op de volgende link te klikken.

Klik hier voor het aanmelden voor de nieuwsbrief

De klantenservice van Season DM stuurt u 1 á 2 e-mails per week om u goed op de hoogte te houden van al onze acties en nieuwigheden rondom het bedrijf. Ook introduceren zij aan u onze nieuwste producten voordat ze op de site terecht komen.

Voor alle voorwaarden en details verwijzen we u naar onze Privacy-en Cookieverklaring